2 produse minune pentru par

Astăzi vreau să vă povestesc despre 2 produse pentru păr care merg foarte bine împreună.
Serul pentru vârfuri despicate l-am folosit în trecut și am fost foarte mulțumită de el.  Pe vremea aceea foloseam placa la ordinea zilei și cu ajutorul acestui spray îmi țineam sub control despicarea vârfurilor. Acum, când mă gândesc mai bine, realizez că exageram cu placa dar știți cum este cu toanele de moment. Mi-am făcut mofturile și restul aproape că nu mai contează. De curând mi-am amintit de acest produs și am zis că este bine să încep să îl folosesc și să îmi mențin părul meu fițos pe linia de plutire. 
V-am povestit de măștile mele naturale cu diverse uleiuri, de șampoanele și măștile pentru păr degradat. Toate combinate m-au ajutat părul să arate puțin mai bine și recunosc că în afară de o uscare rapidă cu feonul nu prea am mai folosit alte aparate. Sunt sigură că și acest ser pentru vârfuri despicate a contribuit foarte mult în rutina mea de îngrijire a părului așa că voi continua să îl folosesc cu plăcere. 

Mirosul este unul plăcut dar nu l-aș putea asemăna cu ceva anume. Oricum ar fi, nu cred că o să vă deranjeze. Pe păr nu se simte absolut deloc mirosul și nu încarcă deloc părul. Conținutul este apos și incolor și nu este deloc uleios. Eu aplic câteva pufuri la vârfuri și îl las puțin să se usuce după care îmi usuc părul sau îl coafez cum vreau.

Sticluța are 100 ml și o puteți găsi în magazinele de cosmetice, supermarket, hypermarket sau chiar pe site-ul farmec.
Cred că toată lumea a auzit cât de benefic este uleiul de argan pentru păr și corp așa că de această dată vreau să vă povestesc despre un ulei pentru păr cu ulei de argan. Acest ulei aduce un plus de strălucire și luminozitate părului, disciplinând firele rebele. Uleiul de argan previne despicarea firelor de păr, repară părul deteriorat și hidratează părul uscat.
 Metoda de folosire a celor 2 produse este următoarea: după ce am ieșit din baie și mi-am spălat părul îl las 10-15 minute să se usuce puțin după care aplic serul pentru vârfuri despicate. Las puțin serul să acționeze după care îmi usuc părul cu feonul. Când părul este uscat îmi pun în palmă 2-3 picături de ulei hidratant și îl aplic în general pe vârfurile părului și ocolesc rădăcina pentru că dacă dau la rădăcină se va îngrășa părul mai repede. 
 
Uleiul hidratant are 100 ml și îl puteți găsi în magazinele de cosmetice, supermarket, hypermarket sau chiar pe site-ul farmec.
 
Iubesc această combinație și vă recomand să o încercați și voi!

Etichete: , ,